dinsdag 27 februari 2018

Voor Misbruik Subsidies en Kinderbijslag is Nederland Het Paradijs


foto


Voor ouderen is in Nederland geen plaats. Die kunnen verrekken en worden thuis dood gevonden.
Oproep aan de politiek!



Dramatische Oproep op Facebook

Bron: Facebook
Geschreven door Von van den Berg


"Nederland 2018......

Mijn ouders ( 88 en 92 jaar) leven nog allebei maar het gaat hard achteruit met ze. Mijn moeder is totaal ingestort omdat ze de verzorging... van mijn vader niet meer aan kan.Ze kreeg een longontsteking en de griep en werd naar het ziekenhuis gebracht. Na een paar dagen moest ze het ziekenhuis verlaten omdat er geen plaats is voor de ouderen. Ze kon ook niet naar huis omdat mijn vader dementerende is.


Dus is ze nu in een zorghotel in Helmond waar ze tot volgende week kan blijven. De eigen bijdrage voor dit zorghotel zijn 60 euro per dag. Mijn 2 zussen hebben ondertussen de zorg voor mijn vader op zich genomen maar ook dat loopt op een eind omdat een zus een fulltime baan heeft en de andere ook in haar gezin nodig is.

Op zoek naar hulp voor mijn vader die absoluut niet alleen kan zijn loopt op niks uit....niemand kan nog iets doen. Er is geen plaats in crisis opvang. We lopen allemaal tegen een muur van regels maar geen oplossing.

Afgelopen nacht is mijn vader voor de zoveelste keer gevallen en ook mijn moeder viel uit haar bed in het zorghotel....Waar moet dit heen in Nederland.....Geef mij maar een pilletje als het zover is....we zijn vertwijfelt dat dit zomaar kan.



 Zoveel mogelijk delen misschien dat er iemand iets kan doen. Mijn vader wil graag naar het verzorgingshuis te Bladel....."



Von van den Berg



Amsterdam, 27 februari 2018

1 opmerking:

  1. ...en hier in Roemenie krijg ik fysieke controle, of ik niet samenwoon, want dan wordt ik gekort. En of ik nog wel leef.
    Dat alles voor een AOW met 20% korting; zonder aanvulling

    BeantwoordenVerwijderen