zondag 22 maart 2015

Laag sociale slachtoffers in actie op Dag Tegen "Racisme"

Het leek me een bijeenkomst van zwakzinnigen. Leuk, die Jostiband, dacht ik nog toen ik dat krakkemikkige geschal zag. Maar al snel realiseerde ik me dat de Jostiband  niveau heeft, zowel qua muziek als qua uitvoering en dat ontbrak bij deze losgeslagen kleuters.





door Mathilde van Vliet


Zou het een vroege Sinterklaasintocht zijn van de plaatselijke toneelgroep van de RIAGG/ Parnassia Bavo? Dat leek me eerder van toepassing, want er liepen wel een paar patiënten rond die eigenlijk niet mochten vrijlopen en die nodig hun middagmedicatie nog moesten nemen. Was het soms een combi van oudere gestoorde patiënten, de afdeling geriatrie was ook aanwezig. Eén begeleider stond duidelijk te genieten van haar pupillen….
"Racieschme, racieschme!!!", klonk het luid en verward, "racieschme, racieschme!!!"

Ach, nee, was dat akela Anja Meulenbelt zelf, niet? Wat was het wicht oud geworden en nog grimmiger!! Ik had haar bijna opgepakt en teruggezet in haar rolstoel. Gelukkig had ze haar looprekje bij zich, want heus……het medelijden en gevoel van erbarmen gutste van me af….van onze ouderen blijf je af!  Toevallig!
 
 
       ook ouderen hebben rechten!
 




 
 


 












 
 
 
Dus toch afdeling geriatrie samen met de schizofrenen, borderliners, gehoofddoekte jihadstrijders met allen 1 ding gemeen: de haat tegen Israël, de Nederlandse blanken, het Volksfeest van Nederland (Sint en Zwarte Piet) en uiteraard het kermen over slavernij.
 





Die licht getinte meneer van RTL4, Humberto Tan droop enigszins beschaamd af. Terecht, je staat zogezegd voor aap bij deze zwakzinnige dik gesoepsidieerde goegemeente van dit land.





 
 
 
Hebben die patiënten wel eens gejammerd over de Arabische slavernijmisdaden die honderd duizenden zo niet miljoenen zwarten tot slaaf hebben gemaakt – ook  nu worden er duizenden zwarte vrouwen, meisje en jongens beroofd, verkracht, misbruikt, verbrand, vermoord.

In Afrika, hier slechts, duizenden kilometers vandaan..........

Maar nee, natuurlijk niet, dat schuift geen cent soepsidie. En deze poppenkast op De Dam – gesubsidieerd door NGO’s, politieke partijen als PvdA, D66, GL en SP, anti-Israëlische en interkerkelijke organisaties etc.


 Er stond zeker een paar ton aan uitkeringen en soepsidies daar op De Dam.
Ons belastinggeld!!!


Hallo, mensen, weet waarop u hebt gestemd en ga vooral zo door om dit gajes te blijven onderhouden!!!!

 

 

 

  



Hoe dom kun je zijn.........

 

 

Amsterdam, 22 maart 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten